poniedziałek, 23 czerwca 2014

Powrót

Kochani, 
Wracam po długiej przerwie, która mnie spotkała . Patrząc na wyświetlenia mam ochotę płakać ze szczęścia, mimo że mam niewiele w przeciwieństwie do blogów, które czytam, to dla mnie i tak do wielka radość . Patrząc na to z innej strony mam raptem jedynie osiem rozdziałów, z czego dziewiąty w drodze, więc nie ma się spodziewać miliona wyświetleń, już na sam początek . Zapewne każdy autor zaczynał z taką liczbą wyświetleń, ale po ogromnej pracy pisarstwa, jego sztuka przerodziła się w coś wielkiego, więc wystarczy trochę cierpliwości . Wiem, że pewnie Was ogromnie zanudziłam tą zbędną paplaniną, więc przejdę do rzeczy .
Sprawa jest taka, że pewnie wyczekujecie z niecierpliwością na następny rozdział . Obiecuję Wam, a ja obiecanego słowa nigdy nie łamie, że rozdział dziewiąty pojawi się już niedługo . 
Nie wiem dokładnie kiedy, ale już idę brać się za pracę i migiem pisać rozdział . Postaram się również o to, aby rozdział był nieco dłuższy od poprzednich . Mam nadzieje, że nie zapomnieliście o Mnie i ciągle tu zaglądacie, wyczekując, aż pojawi się rozdział . Dziękuje, za wyświetlenia i wszystko co dla mnie robicie, jestem Wam za to ogromnie wdzięczna . To tyle co mi przyszło do głowy, aby napisać na tym blogu, więc do zobaczenia niebawem . 

2 komentarze:

  1. Hej :*
    I co z tym powrotem??
    Ja osobiście nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :* mam nadzieje że wkrótce się on pojawi pozdrawiam @Love_myy_Zayn

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie kolejny rozdział??? Czekam bo warto :)

    OdpowiedzUsuń