piątek, 31 października 2014

Powracam

Powracam.
Pragnę zacząć od moich przeprosin,nawet nie wiecie jak dużych.Wiem,miałam napisać rozdział i Go od razu dodać,uwierzcie Mi,że chciałam i miałam zamiar to zrobić,ale los jednak chciał inaczej.W te wakacje nagle dowiedziałam się o tym,że wyjeżdżam do Włoch i to na czas nieokreślony.
Wróciłam dopiero niedawno,więc nie tak dawno zaczęłam pisać rozdział.
Niestety na wyjeździe nie miałam żadnej szansy,aby choć na chwilę wejść na bloga,z czego jest mi niezmiernie źle. Chciałabym Was za to z całego serca przeprosić,i obiecać nowy rozdział,który jest już na etapie końcowym.
Mam także nadzieje,że mimo mojej długiej nieobecności,jest jeszcze kilka osób,które wciąż czekają,które jeszcze mnie nie opuścili.
Jeżeli tak,to bardzo Wam dziękuje za to,że tak wytrwale czekaliście na rozdział,oraz na mój powrót.
Dziękuje jeszcze raz Wam wszystkim z całego serca!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz